Autor |
Wiadomość |
m45 |
Wysłany: Czw 18:33, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
"Matrix" też polecam. |
|
|
Hand_Of_sorrow |
Wysłany: Czw 14:50, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
zapomniałam...
Samotność w Sieci !
za Andrzeja Chyre i Magdalene Cielecką <3 |
|
|
Gwynbleidd |
Wysłany: Śro 21:32, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
Akurat mam Lśnienie moge pożyczyć.. ale najszybciej na piątek, niestety. |
|
|
tuani |
Wysłany: Śro 21:27, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
"the shining" sie przymierzam oglądnąć.!! jakby ktoś miał to chętnie!! a "300" oglądałam. taki sobie. bardzo ładny ale troche zbyt pompatyczny i z serii "3 godziny co najmniej", co się w tym przypadku nie sprawdziło |
|
|
Gwynbleidd |
Wysłany: Śro 21:13, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
"Silent Hill"-taki średniej klasy horrorek typu "na-koniec-i-tak-nie-wiadomo-co-się-stało" ale dla tych którym gra pod tym samym tytułem spodobała się powinien przypaść do gustu.
"The Shining"(polski "Lśnienie")- typ thrillerowaty. Czemu mi się podobał? Hmm.... może dlatego że nie chciałbym przeżyć czegoś takiego.
"The 300"-taki bardziej dla facetów film, no chyba że dziewczynom podoba się siekanina, warty oglądniecia ze względu na momenty walk i ciekawe spojżenie na historię, poza tym... niestety nic.
No i na koniec "Piekny Umysł". Podobał się bo film oparty na ciekawym pomyśle, no i facet (głowny bohater) jest niesamowity. |
|
|
tuani |
Wysłany: Śro 20:17, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
piękny jest film "Zielona mila". na podstawie powieści Stephena Kinga.. taki magiczny, sprawia że wraca wiara w dobro ludzkie..
poza tym "Requiem for a drem" - po nim przez jakis czas żyje sie w innym świecie, skłania do przemyśleń
film Tarantina "death proof" - ekscentryk ;]
"Podaj dalej" - NAPRAWDĘ POLECAM
"Co gryzie Gilberta Grape'a" - cudowny film, głęboki, z Johnym Deppem i chyba najlepszą kreacja jaką zdarzyło sie grać DiCaprio
"Lista Shindlera" - historia niezwykłego człowieka, który pomagał żydom w czasie okupacji niemieckiej
""Korczak" - film Andrzeja Wajdy, lekarz, który pomaga sierotom w czasie II Wojny Światowej |
|
|
izunkka |
Wysłany: Śro 19:12, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
popieram Hand_Of_sorrow
piraci z karaibow sa swietni:)
a propo shreka to 1 i 2 owszem ciekawe,
ale to ostatnia czesc to lipa
w ogole do kitu
po 15 min juz zasnelam;/ |
|
|
Elessar |
Wysłany: Śro 15:11, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
Gladiator - i wszystko jasne.
Władca Pierścieni (wiadomo czemu ^^)
Matrix (Mr. Anderson! I know kung-fu. Show me!)
Star Wars (Think you should. Force use you must).
Piraci z Karaibów (My peanut!) |
|
|
Hand_Of_sorrow |
Wysłany: Śro 15:03, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
Piraci z Karaibów, cała trylogia, to według mnie istny majstersztyk ^^
i ten uroczy Johnny Depp |
|
|
m45 |
Wysłany: Wto 21:59, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
Podobały się: "Władca Pierścieni"(razy 3), "Troja", "Kontakt", "Shrek"
Średnio: "Aleksander"
Wcale: "Harry Potter"( I i II bo reszty nie oglądałem) |
|
|
Gwynbleidd |
Wysłany: Wto 21:50, 15 Sty 2008 Temat postu: Wasze zdanie o filmach |
|
Czas i tą kategorie rozruszać. Piszcie jakie filmy najbardziej wam się podobały, nie podobały, które były konkretną lipą, czyli wszystko co się da.
ps. Zapomniałem dodać, że przydałoby się małe uzasadnienie |
|
|