Wasze zdanie o filmach |
Gwynbleidd
Administrator
|
Czas i tą kategorie rozruszać. Piszcie jakie filmy najbardziej wam się podobały, nie podobały, które były konkretną lipą, czyli wszystko co się da.
ps. Zapomniałem dodać, że przydałoby się małe uzasadnienie |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez Gwynbleidd dnia Wto 22:06, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
m45
Starszy Junior
|
Podobały się: "Władca Pierścieni"(razy 3), "Troja", "Kontakt", "Shrek"
Średnio: "Aleksander" Wcale: "Harry Potter"( I i II bo reszty nie oglądałem) |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Hand_Of_sorrow
Nowicjusz
|
Piraci z Karaibów, cała trylogia, to według mnie istny majstersztyk ^^
i ten uroczy Johnny Depp |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez Hand_Of_sorrow dnia Śro 15:03, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
Elessar
Administrator
|
Gladiator - i wszystko jasne.
Władca Pierścieni (wiadomo czemu ^^) Matrix (Mr. Anderson! I know kung-fu. Show me!) Star Wars (Think you should. Force use you must). Piraci z Karaibów (My peanut!) |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
izunkka
Młodszy Junior
|
popieram Hand_Of_sorrow
piraci z karaibow sa swietni:) a propo shreka to 1 i 2 owszem ciekawe, ale to ostatnia czesc to lipa w ogole do kitu po 15 min juz zasnelam;/ |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
tuani
Młodszy Junior
|
piękny jest film "Zielona mila". na podstawie powieści Stephena Kinga.. taki magiczny, sprawia że wraca wiara w dobro ludzkie..
poza tym "Requiem for a drem" - po nim przez jakis czas żyje sie w innym świecie, skłania do przemyśleń film Tarantina "death proof" - ekscentryk ;] "Podaj dalej" - NAPRAWDĘ POLECAM "Co gryzie Gilberta Grape'a" - cudowny film, głęboki, z Johnym Deppem i chyba najlepszą kreacja jaką zdarzyło sie grać DiCaprio "Lista Shindlera" - historia niezwykłego człowieka, który pomagał żydom w czasie okupacji niemieckiej ""Korczak" - film Andrzeja Wajdy, lekarz, który pomaga sierotom w czasie II Wojny Światowej |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Gwynbleidd
Administrator
|
"Silent Hill"-taki średniej klasy horrorek typu "na-koniec-i-tak-nie-wiadomo-co-się-stało" ale dla tych którym gra pod tym samym tytułem spodobała się powinien przypaść do gustu.
"The Shining"(polski "Lśnienie")- typ thrillerowaty. Czemu mi się podobał? Hmm.... może dlatego że nie chciałbym przeżyć czegoś takiego. "The 300"-taki bardziej dla facetów film, no chyba że dziewczynom podoba się siekanina, warty oglądniecia ze względu na momenty walk i ciekawe spojżenie na historię, poza tym... niestety nic. No i na koniec "Piekny Umysł". Podobał się bo film oparty na ciekawym pomyśle, no i facet (głowny bohater) jest niesamowity. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez Gwynbleidd dnia Śro 21:16, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
tuani
Młodszy Junior
|
"the shining" sie przymierzam oglądnąć.!! jakby ktoś miał to chętnie!! a "300" oglądałam. taki sobie. bardzo ładny ale troche zbyt pompatyczny i z serii "3 godziny co najmniej", co się w tym przypadku nie sprawdziło
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Gwynbleidd
Administrator
|
Akurat mam Lśnienie moge pożyczyć.. ale najszybciej na piątek, niestety.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Hand_Of_sorrow
Nowicjusz
|
zapomniałam...
Samotność w Sieci ! za Andrzeja Chyre i Magdalene Cielecką <3 |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
m45
Starszy Junior
|
"Matrix" też polecam.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Wasze zdanie o filmach |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.